voodoo?!

Jag och min kompis har haft otur heela dan! jag kan dra upp en sak som hände mig..

jo de var såhär, jag skulle köpa kolasås, för att jag hade glass hemma men ingen sås till & jag var riktigt sugen på just kolasås, så medan jag skulle hämta ett paket på JS(liten matbutik) så tänkte ja fan va bra då slipper jag inte åka så långt, när jag väl var där så letade jag men fann inte min efterlängtade kolasås, så jag fråga & hon sa: nej den är slutsåld. jag tänkte wtf varför just idag är alla kolasås sugna? det är inte ofta typ.. men jag cyklade till netto ist. när jag var där så frågade jag den som jobade & de hade bara choklassås & det ville jag inte ha..så då bestämde jag mig att cykla ända till ICA för jag ville VERKLIGEN ha den där jävla såsen! när jag var där såg jag att de inte var en enda bil på parkeringen och det är ändå en stor affär vi har och brukar alltid va många bilar.. men nu var de så tomt att de kom en ökenboll nästan.. eller jo en grön cykel var det enda som fanns så jag tänkte inte mer på det och gick mot ingången & då öppnades inte dörrarna och när jag fick syn på dem så var det en stor lapp på som de stod vi stänger 18:00 idag, p.g.a något vet inte vad de var, sådan jävla oturrrrrr elle! men tog sedan cykeln till konsum & där äntligen hade de kolasåsen! överlycklig typ, jag jag var ganska sur.. men innan allt detta när jag åkte hem från skolan med tåget så plötsligt stannar det och stömmen fungerar inte så den inte kan åka, bara för en jävla lastbil hade kört på elskiten! så fick hoppa ut tåget vänta på busshelvete till falköping påväg dit möter jag den bussen jag skulle åka hem till tidaholm med precis nästan innan vi stannar hade hunnit om vi var 6 min tidigare -.- så kom hem halv 7 idag istället för halv 6 ca. -.- tufft asså! orkar inte mer.. haha och sen skrev min kompis nyss som åkte samma tåg & skit med mig på facebook att oturen förföljer mig än eller nått liknande, haha fyfan asså, måste ha voodoo eller nått över oss ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0