alone

igår kväll var jag ensam med en lillasyster som sover och två stora hundar vid dörren av rummet.. i syrrans & Jimmys lägenhet medan de åkte till liseberg & hämta mami & dem, och skjutsa hem dem oså, de skulle komma hem vid 3 tiden ungfär, men jag hade ju syrrans hund Tess & grannens hund som vi var hundvakt till som är stor som en björn, han är en rottweiler så det hade varit synd om den som hade viljat bryta sig in i lägenheten.. men jag kände mig skyddad och helt orädd iaf :)

Idag hoppas jag innerligt att jag kan tatuera mig!!! vill de så mkt.. annars blir det den 15:e, men vill nu!!
men ha en fortsätt trevlig söndag eftermiddag alle. :)




I miss the summer.. warm sunny days!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0