plingeling till Bert Karlsson

tjoheeeeej!

kom hem för 40min sedan.. KUL! Neeeejjj..

På stationen när jag satt & vänta på bussen så satte sig två alkis tjejer & tjöna med varann.. Dem tjöta om deras alkis vänner om att den ena har blöja (en som brukar vara på stationen som inte har ngr ben)för han bajsar på sig & skit & dem tyckte det är skit äckligt att deras alkiskompisar typ kan kissa & bajsa på sig.. sen rätt som det är skiter den ena av dem & bara: aa typ sådär! fast jag brukar inte skita men blev så nu....... HAHAHA, asså fyfan vad äckligt asså..

aja nog om alkisar.. Idag i skolan så ringde jag & Angelica Bert Karlsson p.g.a ett skolarbete, ehm.. det gick ju bra.. när han hörde vad vi prata om så la han på ;)

aja ska duscha nu sen blir det Top model :) have a good night!



(inte världens snyggaste bild precis;) hehe)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0