Elle-galan, min motivation

Jag är en tjej som läser till stylist på gymnasiet & mitt intresse är allt inom mode & skönhet! detta skulle vara en otrolig upplevelse för mig & det skulle vara ett minne för livet och något jag sent skulle glömma.. detta är en chans & jag tar varje chans jag får för att se mer vad dessa branscher handlar om. Jag har länge velat gå på någon sorts events eller gala och det skulle vara så sjukt spännande och roligt. Jag tycker att Elle tidningen är en riktig insperations bomb och är en tidning jag gärna vill ha i handen varje dag & kika i. Att gå på en Elle-gala dessutom skulle vara stort, stort för en småstadstjej som mig, att komma ut lite & se mer av all dess mode skulle ta dagar att smälta. Med min ganska dåliga motivation så tar jag mitt lilla gnutta hopp & hoppas att det storslagna slår in!

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra skrivet tjejen :)

2010-12-12 @ 01:34:38
Postat av: Minna

hoppas du vinner då, du verkar vilja detta ganska mkt :)

2010-12-12 @ 01:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0