tja, det var väll bra då!

jo idag så kom min verkligen ''hårdrockiga'' mattelärare & sa att jag har lärt han en nytt, lättare räknesätt som han inte visste att man kunde göra.. haha vem är lärare över vem nudå? men ändå så fick jag VG- för om jag hade klarat 1 MVG fråga till så hade jag satt mitt VG, men nära.. sucks! fast iof.. det är bara andra matteprovet, lättare att jobba sig upp än försöka stå på samma ställe.. eller ni fattar ? att försöka hålla sitt VG liksom. Men jag skulle vara nöjd med ett VG i matten ändå & jag strävar inte mer än så i det ämnet:) Kul att höra om matte ?! HAHA, ska sluta..nu..lovar!

som en go avslutning på det hela ''tråkiga'' får ni en galet casual, underbar bild på mig & Felicia... åhå åhå åhåå vad jag gilllllar't! Bättre oförberedd än förberedd. more relaxed


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0