hej lördag, hej kväll!

var inbjuden på 18-årsfest.. men jag skiter it! för de var ngr stycken som jag ej gillade som nog ska dit.. de var 160st som skulle dit, så de fanns endel jag inte gillar, eftersom det är den här staden vi snackar om & de flesta folken som ska dit kommer som sagt här ifrån;) men nog om det..

jag har vräkt i mig godis.. lite ångest har man allt när man lika gärna kunde tagit fruktsallad! hehe :) men gott var det! såg att det var en film klockan 9 sen på tv6, typ hittar en båt mitt ute i havet & sen händer det lite otäcka saker på båten ... tror jag har sett den & den är otäck, iaf. när man kikar ensam, buhu!! :(

på sidan Have2have.se så hittar ni dessa snygga & ganska billiga ringar.. om ni handlar över 300kr så blir det frifrakt!!!

Dödskallering, Tamara silverRing, Glad turkos Ring, Rose silver


Ring, Trinity turkos Ring, Butterfly silverRing, Glad84 turkos

visst är dem läckra ? 198kr kostar dem med turkosa stenar & döskallen 145kr & rosetten kostar 175kr & fjärilen 198kr.. fjärilen & rosetten är ganska stora,  syns ju inte på bilden direkt:)

den jag gillar absolut mest är den med 3 turkosa stenar så jävla snygg!! alla är det btw.. valde ut dem som jag tyckte var snyggast på sidan!

kysssa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0