HOLA!

Det är söndag..(nehe?:o) och kväll (men va? konstigt det ser jag inte-.-) ja jag har lite kul med dessa paranteser!!! ska sluta (INTE!) lovar er! promise* (fingrarna i kors) HAHA ne NUUU ska jag sluta för detta inlägget iaf.. jag går lite överdrift känner jag!

Men iaallafall, det är söndag som sagt helgen går sjukt fort man kan säga på fredag istället för vi ses på måndag så säger man vi ses i morgon! för känns ju nästan så, heller hur?

aja nu ska jag först blåsa håret en snabbis sen krypa ner i sängen med datan & nörda lite facebook spel och lite spel på miniclip.com också! HA en fortsätt trevlig kväll & sörja(?!) inte för mycket för skolan i morgon! :) ellör nötttt

(bild på min ena katt Bam idag när jag var hos papi, han sitter alltid i fönstret & kikar in)


http://www.expoze.se/grfx/utforsaljning/sy007.gif and http://3.bp.blogspot.com/_va4qxTFKxnM/S7JfJNUacCI/AAAAAAAAAP0/tmeBQ0sWDuQ/s320/ROSA_H~1.JPG to you!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0