Jalla jalla!

har varit hemma idag för vi hade friluftsliv och skulle gå 1 mil i regn.. inget för mig. ne men jag var hemma & behövde göra en uppsats typ, om 20-90 talets kläd, hår & sminkmode! ja endel ja! men hade som sagt bara 2 epoker kvar, 80 och 90-talet.. såå nu är jag äntligen KLAAR! :D fy vad göttt asså! imorgon ska det va inne och vi ska även välja ett års tal, jag valde 50-talet, ska göra Audrey Hepburn styling på en i klassen och redovisa det sen för hela klassen berätta typ vad som känneteckna det talet man valt.. som jag då valde, 50-talet!

ska bli spännande & se alla sminkningar.. själv ska jag bli sminkad som Twiggy, the lovely 60!



http://sqrible.com/wp-content/uploads/2010/03/audrey-hepburn.jpg





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0