Målat lite tattooos

vet att dem är väldigt fula målade, men ungefär såna vill jag ha almoooost!!

Mitt eget verk av TRO, HOPP & KÄRLEK fast bilden blir ju spegelvänt!
tänkte att peace är liksom fred & det ger hopp! kärlek är ju såklart ett hjärta!
& tro, ja vi alla har ju olika (fast jag tror ej på gud) men jag valde kors! för jag är ju ändå döpt i kyrkan,
haha var nära på att skriva att jag vad född i kyrkan.. men icke! ;)



Denna på en svala som jag har målat ska jag tatuera in nu på höstlovet, ska bli great!
(ni såg ett bättre exempel nått inlägg ner som är på Sienna Miller)

& här får ni en till bild på det förgående..


ASSSSÅÅÅÅ vågar jag tatuera mig på lovet?!?! eller huvudtaget?? jag liksom ska ha detta livet ut, jag vill inte att NGTTTT ska bli fel, tänk om dem råkar slänta eller nått?? tänk om svalan blir skit ful inte alls som jag ville ha det, massa tankar går i mitt huvud för en jävla lite tattoo, som jag sååå gärna velat ha sen flera år tbx(fast då var det en stjärna jag ville ha) och ska få mindre än 2 veckor..

MEN som sagt inte konstigt kanske? ska ju leva med den resten av mitt liv & så petig som jag är så måste den bli precis som jag har förställt mig!

ha en super lördag & fläskaaaa eller festaaaa så mkt ni orkar!!

http://www.expoze.se/grfx/utforsaljning/sy007.gif and http://3.bp.blogspot.com/_va4qxTFKxnM/S7JfJNUacCI/AAAAAAAAAP0/tmeBQ0sWDuQ/s320/ROSA_H~1.JPG to you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0