tjobreee!!

vad står på en vanlig tråkig söndag som denna?

joo, har vart uppe på varvet hos min papi & mami2, å så mina katter :) mysigt!
i morgon blir det skola för min del fast ska till tandläkaren 8 så går bussen 9, då är jag framme i skolan halv 11 ungefär:) 5h i skolan i morgon... bara -.-' ehm!

asssååå, va fan kan man skriva ?! haha

men bajs vad gött detta var då.. och jag skulle precis ge er en sådan underbar video på mig & lillskiten som jag har klippat & klistrat ihop.. men vet ni vad?! att videofy skiten tog inte den filen var tvungen att vara ngn jävla jgfkjgldkjgkl.fil typ! -.-

Nu blev det inte så roligt ngt längre så hejrååå!!

(här får ni istället en mumsig bild på min igensydda hand..almost!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0