59 frågor om mig

eftersom jag har lite bloggtorka så kan jag svara på 59 frågor om mig.
1. Hur gammal är du om fem år? 21år och 9 månader.
2. Vem var den sista du träffade? Farmor
3. Hur lång är du? 1.67cm sist jag mätte och det var ett tag sen.
4. Vilken var den senaste film du såg? Eclipse 
5. Vem ringde du senast? Mami 
6. Ditt senaste sms och till vem? Aha oki:) till Malin 
7. Vad är helgens planer? helgen är över snart :(
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? beror på.. sms kan man ju inte få ut så mycket på!
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? skilda
10. När såg du senast din mamma? hm..somras alltså 2 månader sedan
11. Vilken ögonfärg har du? gröna med brunt.. eller ett öga är halvt brunt.. lite ovanliga ögon
12. När vaknade du idag? 11
13. Har du någon gång hittat en katt? ja massa gng
14. Vilken är din favoritplats? new york gatan(saknar det otroligt) 
15. Vilken plats föredrar du minst? mitt ute i havet när det finns massa otäcka fiskar som t.ex. hajar :( ryser!!
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? paris, har fått jobb där inom stylisten & bor även där! (vilken dröm:D)
17. Vad skrämde dig som barn? jag är barn.. men typ, andar? fast jag var ganska orädd av mig utanpå, men ändå rädd inombords fast inte folk visste det!
18. Vem fick dig att skratta senast? Martina!
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? jag är för ung för att ens veta vad det är ? :P
20. Har du stationär eller bärbar dator? bärbar ffs!!:D TVÅ.. dendu! 
21. Sover du med eller utan kläder på dig? med en stor t-shirt & shorts! fast inte underkläderna..
22. Hur många kuddar har du i sängen? 4st
23. Hur många landskap har du bott i? ett.. eller vadå landskap ? haha 0 IQ
24. Har du någon gång spytt på någon? nej inte på ngn? varför skulle ja?
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? strumpor!!
26. Är du social? sådär
27. Vilken är din favoritglass? ojjj svår fråga.. älskar den mesta glassen.. fast Ben & jerrys äger det mesta! ska springa och hämta glass nu, blev otroligt sugen på det!!:)
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? lägga in på sparkontot och använda det till senare sen när jag gör ett eget litet företag :) fast ungefär 50 000kr skulle jag ha så jag kunde köpa en massa kläder oså :)
29. Tycker du om kinamat? ja all kinamat utom kött.. älskar sushiiii!:D
30. Tycker du om kaffe? älskart
31. Vad dricker du till frukost? antingen grönt te, kaffe eller varm obòy :)
32. Sover du på någon särskild sida? höger eller vänster, hatar att ligga på magen eller rygg..går ju inte sova då:o
33. Kan du spela poker? öh.. ne fattar ingeting! 
34. Tycker du om att mysa? jaaa älskar det:D
35. Är du en beroendemänniska? ja av exempel data ;)
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? ja 3 st..
37. Vill du ha barn? JA! 1,2st:) fast ibland hatar jag barn..
38. Kan du några andra språk än svenska? engelska ganska bra, läser spanska men har inte läst mycket ännu..
39. Har du någonsin åkt ambulans? ja ngr gng :)
40. Föredrar du havet eller en pool? både och! är lite rädd för havets djur bara! 
41. Vad spenderar du helst pengar på? KLÄÄÄR!
42. Äger du dyra smycken? nja, är ingen smyckmänniska precis.. men nått dyrt har ja väll
43. Har du någon gång testat narkotika? haha ne
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? räka
45. Vem är den roligaste människan du känner? syrran Sara, störtskön! men finns fler!
46. Välj ett ärr på din kropp? längst ner på höger sidan av magen där blindtarmen sitter, fast inte på mig längre ;)
47. Vad har du för ringsignal? My homeless 
48. Har du kvar något klädesplagg från när du var liten? ja, när jag var en liten bebis, as söta :)
49. Flirtar du mycket? nja ;)
50. Vart togs din profilbild? i sandras lägenhet i göteborg :)
51. Kan du byta olja på bilen? vet inte faktiskt, aldrig testat, men kan det på en gräsklippare ;)
52. Har du fått fortkörningsböter? haha nej, men hade nog fått om det hade vart nån polis i närheten när jag körde pappas bil i full fart på gärdet :D hade as sköj! (var typ 12 år)
53. Vilken var den senaste bok du läste? Marley and me(i 9:an. haha), tror ja?
54. Läser du dagstidningen? ja ibland :)
55. Prenumererar du på någon tidning? nej gjorde det nyss.. veckorevyn.
56. Dansar du i bilen? haha nejje? går det ens? får ju fasiken inte plats!
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rix fm, Mix megapol.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? stylistlektion, så skrev om olika kroppsfigurer & vad de passar i för kläder!
59. När var du i kyrkan senast? när min syssling döptes för 6år sedan.. tror ja de va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0