BLOGG AWARD!

Här kan ni rösta på vilken du tycker har bäst blogg i dessa olika kategorier, gå in & kika!

såhär röstade jag:

Årets bloggbusiness


Kenza, för... att ;) ne men hon är en riktig bra businesswomen! hon har aldrig misslyckat med något projekt hon har gjort!



Årets blogginspiratör




Foki fick den rösten även om hon inte är riktigt min insperations blogg.. men hon är väldigt kreativ, positiv & ger bra energi ifrån sig på sin fina söta blogg.


Årets bloggTV



Bella & Tyra show, var ett roligt program för alla blogglovers & bloggare :)

Årets kändisblogg



Cimon! dels för han är snygg & riktigt bra klädstil.. killar borde se efter han :)


Årets mest originella


Rebecca. Hon är så sjukt snygg & har en bra blogg om allt från fest, photo booth m.m en bra blogg i helhet! om man har tråkigt så in & läs ;)

Årets modeblogg



Columbine smile, hon har riktigt modekoll denna tjej! grym stil, vågad det är hon också :)
Hon lyfter fram det senaste inom modet, och ja som sagt.. stenkoll!

Årets nykomling


Andreas Wijk, ser bra ut, fresh style, verkligen modekoll inom herrmodet! bra inspirationkälla för killar som har oftas lite svårt med kläder :) han har lyft sig från att ingen läste hans blogg till massor på kort tid så han får min röst!

Årets skönhetsblogg



Röstade på Linda för hon är den enda bloggen jag har läst, men det jag har sett är bra & hon vet vad hon gör :)

Blogstar



Anagina, hon är tuff som vågar skämma ut sig & verkar va en helskön tjej, har inga problem med nått och kan bara va sig själv.

GULDPENNAN


Röstade inte på någon för jag har inte läst någon av deras bloggar...
(var visst tvungen att rösta på nån fick bli spiderchick)

Roligast i bloggvärlden


Anagina igen, jo ni vet nog varför :) hehe

hur röstade ni ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0