börjar 11:40..

segt kan man säga, är i skolan klockan 10 varje fredag finns ju tyvärr ingen annan passande tid med tåg/buss.. känns lixom lite sådär att börja sent för alla mina andra vänner slutar ju typ då! och så slutar jag 3 och!

måste bara säga .. fyfan vad alla är kassa i idol eller ? vad händer? alla sjunger ju falskt nu typ, haha och idag så skulle de tydligen också vara riktigt dåliga enligt aftonbladet.. alla de som var så bra på första audition, ex Olle, Eric. men icke sa nicke! får hoppas på att Alice, Eric, olle stannar ändå L O V E  T H E M. dem alla tre har speciella röster.

iaf. tänkt klippa av mitt hår idag (själv!) om jag vågar, brukar klippa mig själv & resten av familjen men nu känner jag mig ganska osäker, vet inte om jag vågar!! men vill ha unger axlarna ungefär & rakt klippet typ lång page men ändå så vill jag inte ha kortare ibak.. ne men får se, måste ha nån bra sax också.. men just nu lutar det åt att jag inte klipper av det (idag iaf.)

Nu ska jag sluta skriva & hoppas på att Felicia lille kommer snart sitter ju ensam här, vart är mina classmate ? fast alla bor ju typ här i jönköping så de tar ju såklart senare bussar.

men ska dra kysshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0