dagens outfit

haha, förlåt men outfit bilderna blev illkassa, så jävla svårt med webbcamen & kläderna är inga speciella tog det första bästa typ.. skulle inte hinna att stå där & välja hade bråttom till bussen! men men, jag har lovat att lägga upp dagens outfit då måste jag hålla mitt löfte också!;)

så här får ni tre bilder!



enkelt outfit, kofta linne spetstights!

spetsigt!

hörde ni förresten om tåg olyckan? & storbloggarn Kissie satt i tåget och gnällde som vanligt;) jag tycker hon ska va glad att hon inte satt längst fram & blev skadad! t.o.m kunnat dö! det är ju en kvinna som blev riktigt allvarligt skadad och kan dö.. så jag tycker att lilla miss kissie kan knipa igen sina fejkade läppar & bara hålla käft & vara tacksam att det inte var hon!!!


aja, kramis på er så länge
!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0