En kladdis m. vaniljsås & lite glass i STORA lass på det;)






JAPP!.. det förtjänar jag efter skolans ''skoljogg'' jag & Felicia gick dock i ett raskt tempo och gick 4km på 30min.. inte illa ;) haha eller lite kanske.. Missade 2 tåget på 5 JÄKLA minuter.. men vad gör det nu när jag ändå är här hemma:) men lite segt vare allt fick vänta på 3 tåget istället, imorgon så är det stylist hela dan ska pröva på att göra svinrygg uppsättning haha ser inte alls så dumt ut som det låter;) men den verkar ganska eller väldigt enkel men det ska jag inte säga för en inbakad fläta ex. tror man att man är skit bra på fast här kollar de om det hänger ovanför öronen & grejjer då får man (-) för det och om man då har 3(-) så får man ig, jag & josephine var de enda som fick MVG på utbakad & jag fick VG nästan MVG på inbakad.. inte dåligt det, de flesta fick bara ett g eller ig nån enstakad fick VG och! jaja nu får jag sluta skriva (men jag älskart) nu tänkte jag flöta till det lite & kika tvn!! :) götttttt


ha det underbart! pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0