halo!!

godmorgon! antar att de flesta är påväg till skolan.. själv så är man hemma & har ont i sin lilla mage "lilla & lilla" vet jag inte men ;) nyss när jag låg i sängen så såg jag nån brun tuss! som jag trodde det var så tänkte ta bort den och när jag väl ska ta i den så märker jag att det är en gigantisk spindel!!!! får panik och syrran får komma & ta bort den, så nu vågar inte jag ligga i min säng typ resten utav dagen.. åh fy vad äcklig den va!

här får ni några bilder på mig som jag tog precis nu.. sminkad för att jag hade tänkt att gå till skolan tills min mage började göra ont!

(varför jag har haft cambilder rätt ofta är för att jag inte har ngr kamerabilder på den här datan eftersom den är 7dagar gammal & inte tagit ngr kort med min kamera.. har alla mina bilder på min gamla dator och har inte haft lusten att använda den när jag har min fina vita älskling!) och fråga mig inte varför jag gör tummen & ser skit glad ut på vissa bilder.. för det är ju för jag är hemma, de fattar ni la :) skämt å sido! ;) btw min tumme ser cpeee ut på bilden?!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0