hejsan bloggisen!

ja idag har varit både en jobbig & ganska bra dag!

sammanfattar lite kort bara, tråkigt att läsa långt ju !

Första lektionen hade vi Åsa och hade hudvård, massera varann lite å så. (gosh va avslappnande de va!!!)
sen hade vi hemlighetsfulla Cilla som kom med ett oförberett prov i flätor, jag blev klar först & fick ett mycket bra MVG för min fläta var peeerfekt, inget utstickande hår eller hängde nånstans (mkt stolt) sen fick jag MVG igen & sen ett VG när jag slarvade ihop en fiskbensfläta på ngr minuter ville hinna med tåget.. men de gjorde jag ju ändå inte, missade det där jävla tåget på 1 JÄVLA minut!! jag & Felicia sprang som jävla galningar genom stan, haha! men tog en buss ist så kom hem 1h 20min tidigare än om jag skulle sitta kvar & vänta på 4 tåget.. så de är skönt! oj blev visst en hel jävla text ändå!! men men så blir de ibland :)

här får ni some pics! ;) ''dagens outfit''




My ring!

MY FUCKING RING!

kösshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0