I should’ve forgotten you long ago but you’re written into every song I know

och hur SKÖNT är inte det då eller?:D

min helg kommer bestå utav, plugg, natur godis, proviva, promenad (om jag orkar) en massa tv tittande, god mat, shopping på söndagen förmodligen & även kika modevisning! ungefär så ser min helg ut.. hur är eran?

Nu snart börjar idol på tvn, följt av Kenza & Tyras show på webben.. & jag har även liten sovmorgon till 7 eller jag tycker 2h är KANON! men visst sova till 7 låter ju inte som en sovmorgon precis.. men börjar som sagt 20 i 12 bussen går 9 jag är framme 10 & tar lokalbussen genom centrum upp till IKEA & A6 där bakom ligger min skola, bästa PLUSGYMNASIET.. men som sagt lite tråkigt att vara där 1½h innan vi börjar.. sen slutar jag halv 3 ungefär..

haha intressant va?

ne här får ni en betydligt roligare sak att kika på..





Jag trodde aldrig detta om en krokodil & jag trodde även inte att jag skulle någonsin tycka att en krokodil är söt?
men tydligen kan även krokodiler vara snälla & inte se allt levande som mat, för dem är ju ändå däggdjur. Dem verkar ju även ha känslor, mycket man inte trodde om dessa däggdjur...

visst är den söt på ngt sätt ? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0