hiiiihooooh

gamle tant :) satt & glodde halva resan medan jag hade uppe camen ;) haha lite läskigt vare allt men jag & Tina satt mest & skrattade såg roligt ut hihi! ;) hon undra: vafaen äer dettdära?! typ. hahah ;) men iaf.. idag har jag ju som sagt vart i skolan (äntligen avklarat dag 2, tisdag!!!) har ju som varenda tisdag haft stylist hela dagen lång slutade 4 fast fick sluta halv ist. litesköntja. och som alltid på tisdagens stylistlektioner har vi smink men en asgrym makeup artist/frisör hon tävlar i makeup och är jätte snäller!=) aaajaa här kommer ett par bilder innan jag ska lägga undan min macbook för att kika på idol, sovmorgon imorgon, får sova till 6 förövrigt, jippi! det säger vi yiiiiiihaaaa på ;)





haha så satt hon & glodde, creapy ? kanske lite va



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0