hola amigos!

jag börjar första inlägget med H&Ms grymma kollektion!!!

och måste säga att det ska bli väldigt spännande att Lavin ska sammarbeta med H&M.. nån som ska kika på fashion show vidningen 2 november? JAG SKA!

här är några enkla outfits jag har skapat, ni ser även vad det kostar! :)




( Benvärmarna är tillbaka!! )




en outfit som många inte vågar ha säkillt de med långkjol, men jag tycker det är snyggt!!



Nu med de här benvärmarna igen, tog dem dels för att byxorna nertill var vidga, men ändå snyggt :)

fast inte så mycket att välja på för det var bara ngr kläder från H&M :) men H&M kommer ha mycket av höstens trender.. har inte satt igång riktigt än men det är påbörjat :) så håll utkick i H&Ms butikerna!!

kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0