homecoming

nu är jag hemma, tvättat bort sminket & gjort scrub & grejer så nu känner jag mig fresh!
och åt en god vegosallad på det.. känner mig typ..nyttig & hälsosam! eller nått;)

blev ingen väska, men skinnbyxorna jag har letat & suckat efter blev funna (eller hur skriver man? hittade?!) och så den ''runda'' halsduken.. jag försöker låta bli gina tricot för att efter ngr dagar ser man alla typ har samma sak som man har köpt, det gillar inte jag, vill helst ha kläder & sånt som de flesta inte har.. känner mig lix. speciell, haha ne men jag vill skapa mig min egna ''stil'' eller ha något lite uddare, inte något som de flesta har! känner ni inte likadant? men btw skinnbyxorna var ju såå billigare där än de andra butikerna & nästan EXAKT likadana, så varför inte slå te lix.? ;) hittade även halsduken där inne, fast jag letade överallt så hittade jag inte den ''runda'' halsduken jag sucka efter, så därför fick det bli ginas !

här får ni bild på köpet!
( jag har som sagt inget smink & ser rent ut sagt förjävlig ut, men i bloggen bjuder jag på det mesta;) )
Här är en riktigt dålig bild på skinnbyxorna visar bara typ hälften av dem, haha! to bad.. men gå in på klings bild när hon har skinnbyxor på sig, så exakt ..nästan ser de ut på:) redigt snyggt, när det är lite ''pösiga'' gillar inte såna där lack tight som sitter åt..


halsduken, fans tyvärr ingen annan färg hade vart snyggt med militär grön eller mörk vinröd färg, eller svart, beige går ju med grått också ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0