Jag & Martina sitter på bussen..

hem, båda två! vi har inte slutat vi slutar inte förens halv 4. men vi båda har en anledning ;) hehe.. Den ena ska till vårdcentralen & den andra tandläkaren... Jag som då ska till tandläkaren, har haft sån jädrans tandvärk eller mer tandköttsvärk i själva tandköttet, tror jag har inflamation i det.. har haft det nu snart i 1år till & från!! men idag har det gjort extra ont.. så får väll sluta upp med mitt godisätande HAHA! ne ska inte ljuga men gick in på IKEA & köpte med mig en stor gott & blandar påse & en choklad! haha, kan kan tyvärr inte motstå när jag ska sitta på bussen 1h, måste ju ha ngt att tugga lixom:) eller hur?

ne nog om mina problem... här får ni nytagna kort, var osminkade idag (bara ett drag med mascaran) för vi skulle ha gjort ansiktsmassage peeling & ansiktsmask på varann men som sagt jag åkte hem nån timme innan det, skulle dock varit skönt annars!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0