kan man bli mer ego?

visste ni förresten att ego betyder ''jag'' på latin så får väll säga för mycket ego bilder eller ngt i den stilen! hehe

asså håll i er här kommer en rejäl bildbomb på ego! ;)
jag är en riktig surnisse på första bilden.. btw, älskar min nya lilla spegelvägg, mitt rum ser mycket större ut(y)


(ser fortfarande ut som gamla idoljuryn Kirsti med min prick mellan ögonbrynen)


nu ska jag sitta & ladda ner lite data spel & sysselsätta mig med & äta mina vegetariska vårrullar.. ska till tandläkaren vid halv 5 sen hem göra lite homework tills i morgon, rätt mycket faktiskt med de vill jag inte veta om! sen blir det s j ä l v k l a r t idol!! :D riktigt roligt nu tycker jag & de har så mycket press på sig.. skulle nog aldrig klara av det.. får ju knappt ngn sömn på ngr dar, skulle inte klara stressen skulle bara bli förbannad & det skulle ju inte va kul att se på tvn när jag får mina ryck HAHA! aja, ni får ha det bäst! kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0