Kappor & bikerjackor

Höstens trend är kappor framförallt, fuskpäls, bikerjackor.. färgen är militär grön/ gulgrön, brun, beige, alla jordfärger. jackorna från burberry har verkligen fått till det med jackorna & färgerna, illnice!



sista bilden är en jacka från Monki, jag gillar den, älskar färgen & bruna knapparna till med militär gröna ''skinnfickor'' och det är ett bra pris för de som inte vill lägga ut allt för mycket pengar på en jacka :)

btw, om monki gå in & kika sidan på deras gryma kollektion, grymma kläder för bra pris kan inte bli bättre! (om man jämför med ex. ALEXANDER WANGs kläder som ser ganska likt ut på vissa) men om ni går in på monkis sida så älskar jag season spirit & Windy woods kläderna och tycker att dot to do är är också nice:)

hittade även dessa äckligt snygga skorna :)



Ngn mer än jag som blir riktigt sugen på att köpa & slösa en jävla massa pengar ? (lite svårt för mig när jag inte har ett enda öre förens i slutet av månaden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0