no puede soportar...

varje helg dag in & dag ut så är jag hemma eller antingen med en vän men ALDRIG festar längre, orkar helt enkelt inte när jag kommer hem 6 varje dag från skolan.. men det beror också på att jag helt enkelt inte gillar folken i denna stad, en stad där alla känner alla typ. trivs ens inte här (göttmos att jag slipper dem när jag flyttar nästa år) jag flyttar till jönköping om det nu finns nån ledig lägenhet så jävla få om det nu, endast T O L V lediga lägenheter nu :o hoppas det ändras nästa år alltså, för jag ska ha en och en fin också!!!:)

äntligen friiiiidaaayyyy föresten ! :D iiiilllgoettt, sova ut ordentligt, låter sjukt härligt! så gonatt typ..
ZZzzz, haha ser en bild framför mig när jag bara gönatt och lägger ner huvet och somnar, haha. fast de var inte kul kanske, men den inblicken jag får är ful!

ne fy. hatar att skriva långa ovettiga inlägg.. så kerv på er och ett fåtal cambilder(fortf. ingen kamerasladd hittad så jag kan inte lägga in kamera bilder) leverer jag hääärrr........


söt?


on the train home, sweet home..

in tha school på spanska lektionen..



scuul...

nu säger jag tack & hej för mig återkommer om 10 minuter en kvart ( imorgon )
kanske gör ett inlägg till lite senare :) cya sweeteees!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0