lips

glossy lips with too faced lip injection extrem, kommer från eleven.se ..
Too Faced Lip Injection Extreme
rätt kass men lite mer färgade kanter blir det & läpparna får mer färg & såklart blir dem lite större, bättre resultat efter 30 dagar.. men jag har inte orkat använda den varje dag, bara lite då & då :) jag köpte två, rätt onödigt enligt mig nu men då trodde jag att den var skit bra & kunde inte nöja mig med en för trodde jag skulle vilja ha en till när den tog slut så lika bra att köpa på direkten, ja så tänkte jag, lite osmart lixom priset ligger på 290kr st så de är ju inte lite pengar för två stycken små lipgloss.. 600kr.. men ibland tänker man inte mer än vad näsan räcker.haha!

my lips ...





pussss & nattiiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0