Missade idol

så får bli att kika på det i bussen i morgon till skolan, tar ju exakt 1h till skolan så blir perfekt.. fast jag blir ganska lätt åksjuk så det är inte så kul :( men men.. har inte kunnat lägga in bilder på kameran till datan för visste fan inte att en apple macbook data (som har allt, typ) INTE hade nån sån där minneskort sak som man kan stoppa in minneskortet i datan & importera bilder?!

så hittar inte min sladd för att föra in bilderna.. ska leta i morgon efter skolan, blir ganska dålig uppdatering nu när jag har skola, kommer hem 6.. vill lixom inte uppdatera utan bilder & snabba inlägg blir som sagt korta man hinner inte skriva mkt.. så tar igen allt i helgen, en bildbomb låter bra va?;) & en massa kuligheter !

men ska göra mig i ordning inför läggdax (säger man så?), somnar snart framför datan ju.. går upp varje morgon 5 & kommer hem 6, 13 h är ganska slitsamt ! så nuu så ska jag sova.. nattinatti♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0