saturday

varför är alltid söndagar så ''gråa''.. kalla & trista!

Nu ska jag ta & fixa ihop ngt att äta till mig, sen ska jag ta & skissa lite på olika sminkningar, är fortfarande kass på att göra en snygg kropp, kan bara skissa ett ansikte.. lägger upp sen (om det blir bra dvs) brukar bli hyffsat iaf =)

så länge får nu ett riktigt budgetpris på dessa snygga skor från Nelly.com!
jag la ju ut ett inlägg igår med nästan exakt samma skor & dem låg på 1000 lappen, så dessa är riktigt haff om man vill ha såna här skor, riktiga höstskor! ska jag ta & köpa mig :)

finns i färgen, grå (som på bild) svart, (kola)bruna, mörkbruna..

http://nlyscandinavia.scene7.com/is/image/nlyscandinavia/427526-0080?$productOverview2$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0