schuuul

idag ÄNTLIGEN hade vi turen på vår sida.. missade inte det tidiga tåget hem från skolan S K Ö N T ! så ska det va :D
I morgon är det stylist hela dagen, jobbar lite med färganalys & ansiktsformer osv. att vara stylist, makeup artist m.m är faktiskt riktigt svårt, kläderna ska passa med hur man är byggt vilka axlar man har och om man är kall eller varm då ska man ha bestämda färger ex. väldigt komplicerat så gäller att lyssna på lektionerna så vi vet sen när vi ska börja sminka & så :)
nog om skolan.. ska börja ta dagens ''outfits'' bilder, har inte haft orken ;) men de kommer!
& min design är aaaasssful jag vet! ska fixa när jag har lärt mig lite mer, alla dessa koder & grejer förvirrar mig men jag kan om jag sätter mig in it riktigt=)
ska sluta skriva nu när jag inte har ngt intressant ändå.. P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0