sorry

Låten kommer i morgon tog lite längre tid än vad jag trodde ;) har som sagt en ny data(Apple Macbook) en ny sida där man fixar med musiken & jag försöker lära mig alla dessa knappar osv. men min farmor har tagit upp min tid så hon har dratt till med 5-7 låtar för hon tyckte det var så kul, hon trodde inte hon var så bra heller ;) hon sa även att hon skulle komma på en låt tills i morgon som hon kunde sjunga ;) dock förstör jag hennes inspelningar när jag börjar asflabba bara för jag måste va tyst & hon börjar asflabba oxå detklart så hon sa till mig att jag får nästan spela in i ett rum själv för annars börjar vi bara skratta :) hihi gulliga farmor ÄLSKAR HENNE SÅ MYCKET !<3
SÅ! det är andra saken varför min låt är försenad tills i morgon;) kysshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0