tjo bananas. (FILMTIPS tack!)

orkar inte ta min tid för att skriva typ ett enda ''roligt'' (säg mig ngt roligt inlägg jag har gjort haha) inlägg idag, orkar bara inte (jo jag vet att jag är lat!) älskar att göra paranteser tydligen, haha! sällan.. med i varje inlägg typ.

a okej ska nog sluta skriva nu, har ju som sagt inget ''roligt'' vettigt att skriva om så & om det är typ 1% av er  som läser detta så är det rätt meningslöst, vem orkar läsa min tråkiga text lixom? haha

så nu ska jag avbryta mitt knäppande på tagentbordet, fast mina fingrar älskar att skriva ju!! men bara meningslöst att skriva när det är ingen som orkar läsa.. så hejjj, kyssa .. skriver i morgon kväll eller uppdaterar senare sen. KISSES




p.s ngn som kan säga något bra film tips ?






Kommentarer
Postat av: Bella

jaaaherreguuf!

Letters to juliet är en fantastisk och mysig film! skulle även rekomendera the time travlers wife och factory girl! :)

2010-09-22 @ 01:00:08
URL: http://obiwankenobi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0