Veckans trend nr 2

Kunde inte hålla mig så tog i rejält och gjorde för den här gången veckans trend 2 gånger på raken:)

Veckans trend2# är : Smycken i form utav söta djur!

Höstens trend handlar mycket om jordens färger och natur och då passar inte mindre än söta djur som dekoration, till halsband, armband, örhängen & den populära ringen! (ringen har blivit och är mycket populär trend och kommer hålla i sig ett tag framöver)

Här är bild på de fina djurformade smyck kollektionen:)

Här är 4 bilder på en av höstens trend! hiss eller diss?




Kommentarer
Postat av: Hanna Gustafsson

Jag tycker det är skit läckert jag med :)

2010-09-06 @ 12:18:41
Postat av: M.A

illnice!

2010-09-06 @ 12:21:28
Postat av: Ronja J.l

inte min stil direkt men fint :)

2010-09-06 @ 12:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0