veckans Trend

var ett tag sen så kör igång med det igen...

Veckans trend: Lårhöga stövlar

kommentar: De lårhöga stövlarna som var väldigt populära ett ganska litet tag & har nu kommit tillbaka, och i en vesion av kilklack.. Jag tycker de lårhöga kilcklackarna är grymt snygga, men kan dock tycka att de med en vanlig smal klack är lite för trash för min smak.. Men dessa kommer nog användas flitigt av många fashionistor i höst & vinter.

Dessa på bilder är från vegabonds kolletion & är riktigt heta! den till vänster (heter Gaga) av lite smalare modell gillar jag lite extra


Vad tycker ni om denna trend? något ni skulle absolut vilja ha eller något ni aldrig skulle kunna använda ?

Kommentarer
Postat av: jenny_

älskar de! riktigt snygga :) håller med dig helt!

2010-09-18 @ 19:45:40
Postat av: lolo

å dessa ska jag fan köpa! lääckert :o

2010-09-18 @ 19:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0