Yellow light

blev ingen helg i göteborg för mig blir om 2 veckor ist :) pratade med min lillasyster på 6år förut i telefon hon är så SÖÖÖÖT!!! känner mig så jävla taskig när jag lovade henne igår att jag skulle komma har inte sett henne från sommarlovet, det tar ca 3-8månader mellan varje gång jag ser henne & även min mami.. sjukt! jag får så dåligt samvete när jag lovar min lillasyster saker när jag inte gör det.. ne klarar inte tänka på det nu! men när jag träffar henne så ska jag krama ihjäl henne & tillbringa så mycket tid som går till henne & får såklart inte glömma bort min lilla mami heller <3 fyfan vad jag älskar dem!!!!!!


Här får ni två bilder på mig (som vanligt)


pusssss, ha en super helg btw!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0